”Ons management team heeft met een Superbrainstorm de basis kunnen leggen voor een gedragen strategie voor de komende jaren. Erik staat garant voor een boeiende, dynamische en vooral ook humorvolle bijeenkomst.”
”Ons management team heeft met een Superbrainstorm de basis kunnen leggen voor een gedragen strategie voor de komende jaren. Erik staat garant voor een boeiende, dynamische en vooral ook humorvolle bijeenkomst.”
”Erik voelt het publiek uitermate goed aan en met zijn energie en enthousiasme weet hij de zaal volledig mee te krijgen. In zijn superbrainstorm betrekt hij het hele publiek en wordt er veel interactie geschept waaruit een mooie dynamiek ontstaat.”
”We hebben een prima dag gehad. Pauline heeft onze superbrainstorm op inspirerende manier geleid. Humor, scherpte en inhoud. Het Wandverslag heeft een hele leuke samenvatting van een topmiddag opgeleverd!”
”Het thema van onze dag was verbondenheid en Erik heeft dit goed in de praktijk weten te brengen. Hij zorgde door zijn humor, aanstekelijke enthousiasme, en persoonlijke aanpak dat alle medewerkers zich betrokken voelde, goed mee deden en geïnspireerd naar buiten liepen.”
”Met prikkelende vragen werden de gasten aan de slag gezet om samen met elkaar na te denken over de toekomst.”
De Tafellakensessies is een effectieve werkvorm om jouw doelgroep te activeren en te verbinden. Op een laagdrempelige manier gaat men in kleine groepjes met elkaar in gesprek. In drie rondes bouwen de deelnemers voort op de ideeën van andere groepjes. Tot slot worden de conclusies gedeeld.
De Tafellakensessies bestaat uit drie rondes met elk een ander doel. De eerste ronde is een brainstorm-ronde, in de tweede ronde bedenken de deelnemers concrete acties: ‘Wat kunnen we zelf doen?’ en in de derde ronde wordt één actie gekozen die het meeste prioriteit heeft.
Rotterdam Partners promoot de stad Rotterdam als aantrekkelijke toeristische, zakelijke en congresbestemming. De aangesloten partners, bedrijven uit de congresbranche en horeca, bundelden hun visie in de tafellakensessies: Hoe maak je Rotterdam nog aantrekkelijker?